SESIÓN MUS-E TEATRO V.
O pasado venres tivemos a nosa quinta sesión de Teatro Mus-e con Ramiro,e xa fixemos a nosa primeira obra de teatro por grupos.Salíunos estupenda,os nosos compañeiros atenderon como un publico de maiores e Susana e Xoán quedaros abraiados co noso comportamento.
Ningún comentario:
Publicar un comentario