OBRADOIRO DE EXPERIMENTOS.
Cada mes tódolod nen@s de Educación Infantil,cambiamos de clase,mesturámonos e facemos un Obradoiro de Cociña,Experimentos e Arte feito por outro profe diferente ao noso.
Esta seman tocóulle aos de tres o Obradoiro de Experimnetos con Imanes,feito polas profes Belén e Aurora.
Xa vedes que ben nolo pasamos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario